bakken

tjejkväll hos beatrice vaknade upp hos beatrice igår efter en mys kväll med tjejerna kanske inte blev så mycket mys  eftersom vi tittade på saw 2,  jag som redan hade sett dem sådär 4 gånger tog täcket och kuddnarna och la mig på golvet och sov.

mamma kom och hämtade mig hos beatrice eftersom jag inte orkade cykla hem, hemma hos mig gjorde vi oss iordning för att sedan åka hem till mina näst kusiner för att äta innan vi åkte till bakken.  Väl vid 4 tiden drog vi oss mot tågstationen och det var väl lite klydd med tågresan men den löste sig till slut. väl på bakken var det riktigt skoj, vi var bara så dumma och åkte den karusellen man blev blötast i nästan först så vi gick runt och frös hela kvällen sen.


för my ska ner i marken
för my är nere i marken
för bea ska ner i marken.
vi vill ner i marken


nu måste jag fixa  min ipod så att jag kan ha lite musik nu i veckan under jobbet, måste även hämta min cykel och självklart städa mitt rum, det är inte lönt att städa för fem minuter senare är det kaos igen. får väl nöja sig med att ha sitt rum fint i dem fem minutrarna.




Kommentarer
Postat av: Anonym

för gud vad jag var nere i marken, hela tiden. tyckte helt seriöst att jag inte kom upp :)

2008-07-20 @ 23:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0