kärleken är den det starkaste som finns .?

äntligen ännu ev veckas jobb avklarad, även idag blev det två skift och det känns i kroppen nu. Slutade iallfall lit tidigare från det första jobbet så jag hann hem och äta och vila en lite stund iallfall, och med liten stund menar jag liten, skulle tro att det blev en halv timmes vila hemma innan man satte sig i bilen på väg till nästa jobb,
efter jobb kom älskling och john och hämtade mig och sedan släppte john av oss inne i stan för vi skulle på bio. Jag hade valt film som vanligt och det blev mamma mia, en bra film , en riktig kärleksfilm , ganska tjejig så som kärkelsfilmer brukar vara men tycker lite synd om alla pojkvänner som släppas med för att se den , men ni killar ska veta att vi tjejer njuter så att kroppen håller på att spricka.

nu efter att ha sagt hej då till älsklingen som
åker till grekland imorogn bitti, ska jag krypa ner i sängen
och sova ut ordentligt så god natt för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0