längtan tillbaka

hej

sitter här på jobb för fjärde gången denna veckan , och jag är redan trött på att jobba och ändå har jag 4 veckor kvar. usch, ! har radion på här på jobbet och bara hör alla låtarna som spelades på kvällarna på bargatan, fy fan vad jag hatar sverige eller iallfall malmö just nu. Veckan i rhodos var den bästa i mitt liv alla mina tjejer tillsammmas och vi kunde göra vad vi ville, vilka minnen vi har skapad där nere , vilka människor vi har träffat, folk som gjort oss glada på många olika sätt , spola tillbaka tiden så vi får njuta av det igen.



som tur är kanske  jag och bea drar ifrån
äckliga malmö en helg för att besöka
 göteborg och självkart lite liseberg.

pusss


Kommentarer
Postat av: beatrice,

minnena snurrar i huvudet på mig, ta mig en bit här i från och låt mig få känna den lycka som fanns där nere! Stockholm annars kanske? hahah <3

2008-07-17 @ 21:41:49
Postat av: beatrice

jaa det hade ju varit underbart! lite stopp på vägen kanske? du vet nog vad jag menar ;)

2008-07-18 @ 18:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0