resa till stugan

hejsan

i måndes morse åkte jag och älsklingen ut till min morfar och hjälpa honom att måla om sin lilla stuga. en riktigt mysig stuga om jag får säga det själv. Första dagen målade vi ena gavlen, sen var vi nöjda. Efter maten belv de en tur till sjön där båten ligger. morfar var tvungen att åka hem och hämta nycklar till båten för att hjälpa tyskarana att fånga in sin radiostyrda båt som hade kommit för långt ifrån. Då åkte jag óch tobias ner till badbryggan och satt där och snacka.
Hem till stugan igen och så kollade vi på film ute i vår egen stuga.

idag blev de lite sovmorgon än vad vi hade planerat, men vi hann ialfall med allt arbete som var planerat att göras idag. Vi målade två sidor av huset idag och vi hade även humle krig, själv dödade jag 3 stycken. Ikväll blir de grillning och film mys. åker även hem imorogn kväll och då måste jag fixa allt innan resan åker nämligen på söndag morogn.
kommer bli riktigt roligt, vi har redan gjort upp rumindelningen och jag hamna med mellander, passar perfekt.
på själva flygresan dit  vill jag gärna sitta brevid beatrice och klämma sönder hennes hand.

pusssar

Kommentarer
Postat av: beatrice

ja klart du ska sitte berdvid mig, min hand är van ;)

2008-07-01 @ 18:48:11
Postat av: Nathalie

haha är du flygrädd my?

2008-07-02 @ 17:16:49
URL: http://nathaliiien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0