söndag morgon,

vaknade upp ganska tidigt för att vara jag , var hur pigg som hels kl 10 och började kolla på film och springa upp och ner medans älsklingen sov eller försökte sova. Blev en mysig frukost på altanen med mamma som har semester nu och min broder. Blev en tur till stan för att fixa alla små saker som är kvar inför resan, handlade böckerna jag ville ha och lite solkräm.
Blev även ett fint fynd till älsklingen som handlade en vit lång ärmad tröja , vi letade igenom hela stan igår efter en sådan men hittade ingen , och så idag av en ren slump hittade jag en med märket west på, han ville ju helst ha en helvit men eftersom den endast kostade 50 koronor så köpte han den ändå. Har även varit och handlat en ny bur till min kanin så jag slipper ha henne på mitt rum. Blev även en tur ner till jägersro för att kolla när dem frirade amerikanska nationaldagen.


på söndag morgon gäller det , flygplanet går 06:00 från sturup och vi har nog bestämt oss för att ses där en och en halv timme inne, för vi alla vet hur alla är och kommer på det viktigaste i sista minuten. Det kommer bli roligt och självklart åker jag med sveriges bästa tjejer.


ikväll vet jag inte riktigt vad som händer,
kanske skulle följa med tobias någon stans
vi får se ha det bra iallfall 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0