underbart väder och en helt underbar dag

fick äntligen lite sovmorogn, var skönt att sova ut även om det inte blev så länge. vaknade runt tio tiden och låg och drog mig med lite film. efter at gjort mig i ordning tog jag fram cyklen och stack upp till stan och fixade mina naglar. väl hemma igen tänkte jag njuta lite av solen så la mig ute i trädgården.

nu sitter jag här och väntar på att tjejerna ska komma, vi ska senare vidare till carl som fyllt 18 år. framemot natten blir det antagligen utgång. vi saknar fortfarande rhodoas och jag börjar undra om vi någonsin kommer släppa den veckan.
nu kommer dem snart så måste göra mig i ordning eller iallfall de sista.

ha en trevlig lördags kväll allihopa.
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0