myskväll med tjejsnack

Hemma från morfar nu, blev 3 dagars jobb och hel mys, blev även ett dopp i sjön, kasnke lite för kall för mig igentligen men jag badade som sagt. Och jag putade i  tobias två gånger.
Det var riktigt skönt och jag tror att både jag och äsklingen behövde det. Vi var riktigt gryma på att måla tillsammans, imorogn ska vi upp till stan och slösa pengarna vi fick för jobbet. Tack älskling för tre helt underbara dagar.

Nu ikväll ska jag nog bara hem till rafad och mysa med sanna och beatrice, kommer nog bli en del snack om resan och vem som ska ha med vad och om man kan ta med den tröjan eller klännngen så att någon annan kan låna och så vidare, rent tjej snack alltså. Nen det är ju det vi tjejer är bäst på, att snacka om allt möjligt mellan himmel och jord.
måste även påpeka att det har varit riktigt fint väder idag, men såklart var vi uppe i allt målnde så nu har jag rikgtigt snygg bonabränna, det tackar vi för.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0