19

min dag idag, 19 år och om du frågar mig är det en onödig ålder. En ålder mitt emellan två stora åldrar som har stor betydelse. Pratade om det i klassen igår och vi hade förslaget att för varje år ska få något att göra, som 15 är ju byxmyndig, in med lite fler sådana lagar så blir alla födelsedagar speciella.

iallfall vaknade av min fina familjs sångkunskaper, även om det inte lätt som en kör så var det fint iallfall. Blev frukost på sängen och presenter, en stor rosa resväska, böcker mm. Av tobias fick jag nitendo ds som jag kommer att spendera mycket tid med i thailand.  Träning idag och maria hämtade upp mig med kladdkaka och jag bedömde att det var den godaste iår.

nu sitter jag här och har näthandel b, kanske inte det roligaste men prov nästa vecka. Senare blir det jobb 4 timmar och sedan hem och fixa innan släkten kommer. Tjejerna skulle nog också kolla förbi en snabb stund.


fixning efter fotbollsträning på ip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0