firandes för mig

igår var det dags för att fira med tjejerna men innan det roliga kunde börja, det väntades träning 10:30 och den började lugnt men kom senare in på löpning som gjorde en spyfärdig och när vi hade gett allt och trodde de va dags att gå och slöa i duschen hade vi fel, då var det bara att gå raka vägen in i styrkerummet.

kvällen började klockan 7 och det serverades mat och sådant. Blev en del tjejer tillslut och det blev faktiskt en lyckad kväll. Mycket roliga samtal och dansmoves, sångleken kanske inte gick lika bra om den brukar men melle var ju med så hon skötte en del. Tack för alla presenter tjejer , ni är bäst .

några bilder iallfall



Kommentarer
Postat av: sara

jag har redan tummen ur röven:) . tar bara 100 år suttit i 2 h nu . men det tar röv lång tid asså! glöm inte mig kakform hih

2009-02-08 @ 14:32:20
Postat av: Madeleine

hoppa ni hade roligt igår. :)

synd att jag inte mådde bra. :/





vad har du nu fått för ngt fint då? :)

puss.

2009-02-08 @ 20:31:23
URL: http://broome.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag fattar inte hur jag lägger in de andra har typ minst 200 bilder kvar att lägga in:P

2009-02-08 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0