helgen är över

ja som rubriken säger, helgen är över ochh det blev en vit helg. Skönt faktiskt. Sitter hemma hos tobias och kollar på när han och rickie spelar playtation 3, får väl göra de en tund eftersom de faktiskt bjöd på mat idag. Blr en liten hemma gjort jensens restaurang här hemma. Övrig tiden av dagen har jag ägnat åt jobb, blev burlöv som behöde förstärkning idag.
Inte mycket folk men de va skoj iallafall, Imorgon väntar besök hos någn annan skola, vet fakiskt inte varför eller vad som händer där?

18 år 362 dagar år, snart intar jag de stora männsikorna och blir 19, ett år som har gått väldigt snabbt frammåt, ett år ed mycket att minnas både posstivt ch negativt. Ett år där man har lärt sig mycket om vännerna. Nu längtar jag till thailand, ge mig sol och värmee och ge mig en miljon nya klänningar och skor.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

2009-02-01 @ 22:15:12
Postat av: Nathaö

2009-02-01 @ 22:15:22
Postat av: Nathalie

Ja, mycket har man lärt sig om vännerna.

2009-02-01 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0