lipstick

blev iallafall något gjort av dagen, blev en lite längre sömnstund än planerat men det var ialfall skönt. Satte mig lite framför datorn så att jag vaknade till ordentligt och mitt i allt ringde det från jobb och dem behövde min hjälp eftersom en tjej var sjuk. En timme senare befann jag mig i butiken, 3 timmars jobb och jag är ändå småtrött. Blev ingen promenad med issa, eftersom jobbet kom ivägen och att hon har en stor dag framför sig imorgon.

känner mig kraslig i halsen så träningen imorgon hoppar jag, känns inte så nödvändigt att träna och bli sjuk nu när resan är sådära nära. Det blir jobb istället, lite pengar tackar man aldrig nej till. Nu lipstick jungle på tv och det är ju en nyare variant av sex and the city så det är självklart ett måste att se på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0