dålig uppadering

som sagt ja, dålig uppdatering men tänkte berätta kort om hela helgens händelser. Varit fullt upp hela tiden det är förklaringen.

fredag, blev bio i allfall. Vi blev totalt nio stycken som träffades utanför bian och var redo att kränga. Filmen var bra, väldigt stark och vi alla blev nog mer eller mindre arga på polisens beetende under filmen. Hemsk film och inte nog med de är den baseras på verkliga händelser. Efter filmen var jag fortfarande arg men begav mig till lilla torg med issa för att säga hej till tobias. Blev inte ett långvarit besök. Hemma la jag mig i sängen och somna ganska omgående.

lördag var det uppstigning tidigt för att bege sig till klubben. Där mötes jag av trötte lagkamrater, vi satte oss i bussen på väg mot tingsryd för att spela sm. Bussresan var lång, väl framme höll man på att dö av äcklig korv lukt. Matcherna förorade vi men vi hade allt spel men bollen gick inte in. Hemresan var rolig och det blev en del snack om lite allt möjligt.

söndag, upp tidigt med värdens träningsverk för att spela cup även idag. Idag var det slutspel för köpingebrocupen. Känndes i kroppen att vi hade 90 minuter i benen sedan gårdagen, men vi kom två i gruppen och förlorade kvartsfinalen. Synd men det var en jämn match. Nu känns det som om min kropp väger dubbelt så mycket och det gör ont i kroppsdelarna så fort jag rör mig. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lille vän , varje ,match varade typ i 90min:P

2009-01-18 @ 22:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0