onsadg

onsdag vilket innebär lediga från träning , eller nästan. Morgon träningarn finns kvar men det brukar inte vara så där jätte jobbiga . Blev försvars träning idag, inte det roligaste men det är väl ett moment som måste övas.  Inte mycket i skolan, två lektioner hann jag med och sedan en fett håltimma, blev lite stan under håltimmen, kanske inte så förvånande.

Handlade ett par armband, bytte det jag fick av tobias och ett guld. efter skolan blev det att åka till burlöv och fixa praktien och det gick utmärkt. Fick även jobb på söndag, skönt att få lite pengar innan resan. Träning väntar imorgon bitti med så jag kryper ner i sängen alldeles strax med en film och mitt underbara te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0